V soboto, 5. oktobra 2024, je bil obeležen svetovni dan učiteljev, in ta vsako leto ponudi priložnost za poglobljen in vedno tudi nujen razmislek o vlogi, krepitvi in prihodnosti pedagoškega poklica. Učiteljice in učitelji imajo v vzgojno-izobraževalnem sistemu nenadomestljivo vlogo, zato je pomembno, da je njihovo delo cenjeno in spoštovano.

Zato smo se v ta namen devetošolci in nekaj osmošolcev v petek, 4. 10. 2024, preizkusili v vlogi učitelja, tako da smo zamenjali učitelje prvo šolsko uro. Učili smo učence od 1. do 8. razreda. Učenci od 1. do 3. razreda so ustvarjali in risali podobe učiteljic, medtem ko so učenci od 4. do 8. razreda pisali o poklicu učitelja,  o dobrih in slabih plateh poklica, katero šolo potrebuješ za ta poklic, kakšni učitelji bi bili oni in zapisali lepo misel svoji razredničarki. Če je ostalo še kaj časa, smo se skupaj igrali družabne igre, telovadili ob glasbi in se zabavali.

Učenke smo povprašale nekatere devetošolce, kako se jim zdi biti učitelj, in dobile naslednje odgovore:

V vlogi učitelja sem se imel super, saj rad delam z otroki in si želim učitelj tudi postati.

Ta preizkušnja mi je dala vedeti, da poklic učitelja ni zame.

V vlogi učitelja sem zelo užival, ampak ni moj sanjski poklic.

Martina Strgar, 9. b