EKSKURZIJA ZA NADARJENE UČENCE

DEBELI RTIČ IN ŠOLA NA PRIMORSKEM PRADE

9. septembra 2022 smo se nadarjeni učenci iz šole Kidričevo in Cirkovce odpravili na izlet.

Odhod je bil ob 6. uri zjutraj. Ko smo se vsi zbrali, smo se z avtobusom odpeljali do Cirkovc, kjer so vstopili še ostali  učenci. Vozili smo se približno štiri ure. Nato smo se na Primorskem ustavili in odšli do šole Prade, kjer smo si ogledali njihov potek pouka. Bilo je zelo zabavno in zanimivo.  Učenci 8. razreda Kidričevo smo se udeležili pouka naravoslovja s 7. razredom, učenci 8. razredov Cirkovce so se udeležili pouka angleščine in pa 9. razredi Kidričevega in Cirkovc so se udeležili pouka matematike.

Po končanem pouku smo si ogledali krajšo predstavitev šole, reševali par zapletenih ugank … Povedali so nam, kako poteka njihov tabor za nadarjene. Na koncu  so nas postregli z napolitankami, s sokom, z rogljički in s sadjem.

Nato nas je avtobus odpeljal do Kopra. Na poti nas je ujel dež. V Kopru smo odšli v center, kjer smo pojedli svojo malico ter odšli na pijačo. Potem smo odšli do avtobusa, ki nas je odpeljal do naše ciljne destinacije Debeli Rtič. Tam smo se razdelili v sobe. Čez nekaj časa smo se uredili za plažo, kjer smo zaplavali v morju in bazenu.

Približno ob pol šestih popoldne smo se odpravili nazaj v naše  sobe, kjer smo se uredili za večerjo. Za večerjo smo jedli golaž s polento in sladico jogurt z piškoti. Po večerji smo se družili do desetih po sobah. Po druženju smo se vsi počasi odpravili spat in novim dogodivščinam naproti, ki so nas čakale naslednji dan.

Zjutraj smo se zbudili ob pol sedmih in se pripravili na zajtrk in na vožnjo z ladjico do Izole.

Vožnja z ladjico je trajala pol ure, med njo smo poslušali glasbo in uživali v razgledu. Ko smo prispeli v Izolo, smo imeli na voljo dve prosti uri za raziskovanje in uživanje tega prečudovitega mesta. Zadnje pol ure pa so se devetošolci odločili, da se gredo tudi kopat, in to kar z oblačili.

Ko je naš prosti čas minil, smo se odpravili proti ladjici, kjer smo čakali na učence, ki so se kopali. Ko smo prispeli nazaj, nas je že čakalo kosilo.

Po kosilu smo se odpravili do City parka. Čakala nas je ura in pol vožnje. Tam smo odšli v McDonals in po trgovinah.  Po eni uri smo se zbrali pri avtobusu. Nato nas je čakala pot domov, ki je trajala približno dve uri in pol. V tem času smo se z učenci iz Cirkovc zelo dobro spoprijateljili.

Na tem izletu je bilo zelo lepo, vsi upamo, da se bomo še večkrat družili.